czwartek, 22 października 2015

Testowanie Lekkiej Odżywki w Piance Pantene

W zeszłym tygodniu dowiedziałam się, że zostałam wybrana na ambasadorkę marki Pantene do testowania Lekkiej Odżywki w Piance. 
Wszystko za sprawą Grona Ambasadorów Everyday Me.
Paczkę odebrałam w poniedziałek, oto jej zawartość:




Przepraszam za jakość zdjęć, ale sprzęt nadal w serwisie.

W paczce znalazły się:

Do własnego użytku :

  •  Lekka Odżywka w Piance Pantene – Intensywna Regeneracja (180 ml) 
  •  Lekka Odżywka w Piance Pantene – Większa Objętość (180 ml)
  •  Lekka Odżywka w Piance Pantene – Aqua Light (180 ml) 
  •  Lekka Odżywka w Piance Pantene – Lśniący Kolor (180 ml) 
  •  Szampon Pantene Intensywna Regeneracja (400 ml) 
  •  Kupon uprawniający do zakupu Lekkiej Odżywki w Piance Pantene 180 ml z 30% zniżką 
  •  Przewodnik projektu 
  •  Książeczka „Badanie opinii” 

Do przekazania :


  •  10 Lekkich Odżywek w Piance Pantene – Intensywna Regeneracja (50 ml) 
  •  10 kuponów uprawniający do zakupu Lekkiej Odżywki w Piance Pantene (180 ml) z 30% zniżką 
  •  15 ulotek Pantene 
Czyli mam całkiem pokaźny zestaw. Większość odżywek już rozdana, kilka czeka na odbiór.

Jestem po pierwszym użyciu odżywki -Intensywna Regeneracja- wraz z szamponem Pantene. Przyzwyczajona odżywkami w formie lejącej się, zaskoczona byłam wmasowywaniem pianki we włosy. Brakło mi tutaj efektu 'oblepionych' dających łatwo się przeczesać ręką włosów, zaraz po nałożeniu odżywki. Myślałam, że będzie problem przy rozczesywaniu. A tu miła niespodzianka, bo rozczesywało się je znacznie łatwiej niż dotychczas. 
Nie oczekiwałam żadnej regeneracji włosów po  jednym użyciu, ale za to okazały się miękkie, sypkie a co dla mnie najważniejsze gładkie. 
Borykam się z napuszonymi, sterczącymi włosami. Ta odżywka w jakimś stopniu je ujarzmiła. 
Podsumowując, pierwsze wrażenia bardzo na plus.

Z biegiem czasu będę wrzucała dalsze recenzje, ponieważ myślę, że ta odżywka jest naprawdę warta uwagi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz