sobota, 9 listopada 2013

Kuracja ochronno-wzmacniająca Advance Techniques od Avon


Od producenta:

Formuła z argininą i keratyną. Przy regularnym stosowaniu pomaga zapobiegać łamaniu się włosów i przywraca im witalność. Sprawia, że są mocniejsze i grubsze, a fryzura staje się pełniejsza i gęstsza. 
Sposób użycia: Odpowiednią ilość rozprowadzić na osuszonych ręcznikiem włosach. Rozczesać i układać jak zwykle.



Moja opinia:

Jestem jak najbardziej za. Przy pierwszym użyciu odżywki zauważyłam, że włosy stały się sypkie, łatwo się rozczesują.  Najbardziej obawiałam się przetłuszczania, nie potrzebnie zresztą. Przy dłuższym stosowaniu zarejestrowałam, że włosy coraz mniej mi się łamią, nie wypadają w takiej ilości jak przed stosowaniem. Czy stają się grubsze? Nie zauważyłam. Odżywka ma baardzo przyjemny zapach, który długo utrzymuje się na włosach. 
Moim zdaniem ogromny plus dla tego produktu.

1 komentarz:

  1. Witam

    Chcę poinformować że zmieniły się zasady w konkursie. Proszę o polubienie nowej strony. Będzie to brane pod uwagę w czasie wyników. Zapraszam również na blog wystarczy nacisnąć lubię to nie trzeba szukać na facebooku

    OdpowiedzUsuń