poniedziałek, 25 listopada 2013

Około tygodniowa aktualizacja

Się porobiło u mnie ostatnio. Od wtorku leżę w szpitalu, nawet parę dni spędziłam na sali przedporodowej. Więc wrażeń mi nie brakowało. Wczoraj dowieźli mi zalegającą w skrzynce pocztę. Uzbierało mi się aż 5 przesyłek.


A oto i one



1.  Jednorazowy e-papieros


Co jakiś czas odnawiają akcję z próbkami. Jak i gdzie uzyskać e-papierosa od EsmokingWorld opisywała w tej notce.
Na stronie wybierałam czy chcę mentolowego czy zwykłego, a przysłali i tego i tego .
Nie przetestuję bo w ciąży jestem.
Papierosy to zuo.

2. Tena lady

Dwie wkładki oraz podpaska.
A także ulotka, na której opisane jak zdobyć płytę DVD z ćwiczeniami.
O tym w osobnym poście.

3. Bratek plus

Opakowanie tabletek. Suplement diety wspomagający cerę.
Nie przetestuje ze względu na ciążę.
4. Mapa polski

5. Perfumy Burberry Brit Rythm

Zapachowe tatuaże.

Trzymajcie kciuki żeby mnie najpóźniej w środę puścili do domu.
Bo chciałabym jeszcze przed porodem odpocząć w domciu. A termin mam na 3 grudnia, więc zostało już tylko 8 dni ;))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz